torsdag 23. juli 2009

Uka med Charlie – i bilder:o)

Jeg har fått igjen pc’n min (det er neppe noe sunnhetstegn at jeg hadde lyst til å sitte å klappe på den og å gi den en klem?!;o)

Uka med Charlie er jo beskrevet med i tekst. Nå er det jo sånn at et bilde sier mer enn tusen ord, så vær så god, her dokumenteres dagene med Charlie:o)

DSC_0090

Charlie kom på søndag, da var det rett opp på jordet. Se han ler (han gjør det – helt sant!)

DSC_0096

To glade lappiser med halen(e) til værs:o)

DSC_0081

Mandag var det ingen bønn, da må vi på jobb. Charlie ser litt tvilende ut til hele jobb-greia.

DSC_0082

Hmmmm, kontor med eget bur fullt av leker, kanskje det ikke er så dumt å ha en jobb??!

DSC_0083

Til og med Milli fattet interesse for sitt eget bur (for første gang på ett år….)

DSC_0121

Men ingenting slår en skikkelig “fight”:o)

DSC_0117

En lur må til i løpet av en hard arbeidsdag….

DSC_0122

Aaaah, det tar sånn på å være kontorist at jeg tror jeg må ta en ordentlig lur i senga…

DSC_0087

… og hvor har DU vært mens vi tok en høneblund??? Her sitter vi jo helt alene…

DSC_0094

Hjem fra jobben – ut på tur. Like bli’e:o)

DSC_0093

Det tar jo på dette – å være både kontorist og gårdshund. Hvis jeg gjemmer meg her i sivet DA får jeg slappet av litt vel??

DSC_0102

Nei, Milli-Masekråke fant meg. Jeg legger meg her ved sekken, så får de styre som de vil bare de tar meg med hjem igjen. Jeg er SLITEN!!!

DSC_0103

Ok da, sliten men glad! Fornøyd nå?

DSC_0085

Tilbake på jobb, fortsatt litt gåen, kan vel like godt finne senga…?

DSC_0086

Milli benyttet også dagen på kontoret ganske godt;o)

DSC_0127

Da har vi jo krefter til overs når vi kommer hjem:o)))

DSC_0105

…En liten stund. Her er Millis tilfluktssted, under skjenken. DA vil hun være alene i fred og ro.

DSC_0129

Charlie måtte reise, men Nina hadde med en rosa gummigris som grynter. Den er helt topp (den slår nok ikke Charlie, men er så absolutt en god erstatning;o)

Takk for besøket Charlie, du er hjertelig velkommen igjen:o))

14 kommentarer:

Nina og Charlie sa...

Der var de endelig!!

SÅ MASSE FINE BILDER!!!!!!!!

Falt for det med Charlie i grasset. Men det var moro å se dem på kontoret. Skal si de hadde det fint på kontoret hos deg. En sånn jobb vil jeg ha også;-)

Nå er det ikke lenge til.....

T :-) sa...

Først: til hva da???? Jeg blir nysgjerrig av mindre ;-)

Så mange flotte bilder Gry. En flott fortelling om to vakre hunder som storkoste seg. Så mye at de ble slitne til og med.

Flott kontor ja, fullt utstyrt med det viktigste (hundeting)

Men du glemte bildet i bilen?

Gry og Millis blogg sa...

Nå er det ikke lenge til Nina:o)

Tove: Nina kommer i helgen skjønner du:o) Det blir koselig, du treffer henne nok på søndag tror jeg.

Du ser dem i buret i bilen, jeg forsøkte å ta et fra foran bilen, men de syntes ikke noe godt fra utsiden (men jeg vet at de ser ut, bare spør Charlie;o)

Dixie sa...

Så mange fine bilder!
Charlie og Milli fikk visst lekt og kost seg MYE! De hadde jo til og med tid til noen pauser innimellom, ser det ut som! :)

Nøve sa...

Jeg er også veldig veldig glad for at pc'n din virker igjen :o)
Det er så moro å se bildene. Charlie og Milli (jeg må innrømme det..) passer så godt isammen i leik og alvor.

Dere får garantert ei fin helg :o) (skulle som sagt ønske jeg bodde litt nærmere...) Men vi skal på ferie -jippi!!!

T :-) sa...

Flott!!! gleder meg jeg og :-)

T :-) sa...

øve, åsså vi som skal kjør Hallingdalen både en og to ganger de nærmeste dagene...
God ferie!!

Nøve sa...

Neimen Tove, skal dere det!?! Så typisk :/
Vi kommer hjem torsdag, kanskje dere skal forbi neste helg??

snorredimma sa...

Herlig, gry! Tydelig at de to vennene har kost seg hele uka, og det tipper jeg at du har gjort, også.

Mange flotte bilder....

Kos dere til helga!!

Hilde sa...

Hei Gry og Milli!

Takk for koselige hilsener på bloggen min!
Jeg lo av den første setningen din. Slik føler jeg for pc`n min også noen ganger.
Jeg ble rent rørt, jeg, av å se på de flotte bildene. Det lyser glede og lykke lang vei.
Det er tydelig at de to har det supert sammen. Det er godt å kunne ta dem med på jobb noen ganger. Det har jeg mulighet til, også.

GOD HELG til deg og dine!

Hanne og Bienna sa...

Herlige bilder av herlige hunder, Gry!!! Du er så flink til å fange de rette øyeblikkene og til å finne morsom tekst til!!!

Kontoristen og sekretæren hadde det jo som plommen i egget på jobb. Ikke alle hunder er like heldige!!

Jeg jobber tidlig på lørdag, så kanskje jeg kan ta en tur til Tjøme på lørdag ettermiddag?? Hvis det passer da?? Vil jo gjerne hilse på dere, vettu....!!!

Gry og Millis blogg sa...

Klart det passer Hanne:o) Vi ringes og avtaler et ca. klokkeslett. Ola benyttet anledningen og stakk til fjells, så jeg har utnevnt Nina til sauepasserassistent:o) Vi må rundt på øya her å sjekke noen dyr også må vi klippe noen klover. Vi hør's:o) Koselig at du kommer!

Herdis sa...

Ingen skriver så bra som dig, Gry!
Jag sitter och smilar och ler, för du har ett helt underbart sätt att beskriva allt på. Underhållning på hög nivå!!! Du kanske skulle fundera på att skriva en bok?? ;-)

Ville sa...

Så herlige de er isammen Charlie og Milli, de kler hverandre sååå utrolig godt:o)
klem fra "bølgen den blå"