mandag 28. september 2009

Dette trenger ingen kommentarer:o)

19 kommentarer:

Inger`s blogg sa...

Å så fint du har fått filmen.
Skjønne vakre Milli. Må le litt av kjerstebildene.
Kjempe morsomt.
Utrlig hvordan fargen i pelsen forandre seg fra liten valp og til voksen ( nesten voksen).

Blir glad, når jeg seer dere hadde nok en fin helg med Nalle og Dimma på runderings kurs.
Det går bra med Chicko, skal snart info.på bloggen.
Nuss til Milli og klem fra oss.

Gry og Millis blogg sa...

Dette var veldig gøy å lage når jeg endelig forsto hvordan jeg skulle få det ut på bloggen... Men hvor ble musikken av?? Den var her i sta' (kjempeirriterende - det er verdens fineste sang!)

Gleder meg til å høre nytt om Chicko Inger!!!!!! Jeg tenker ofte på dere!!

Nøve sa...

Åhhhh såååå fiiin!!!

Nina og Bonnie sa...

Så flink du er, Gry!!!!

Det var moro å se bilder av Milli-mor som valp. Har bare sett et bilde før. Og med kjæresten også da. Sååå herlig!!!!

T :-) sa...

Kjempefin film Gry, med MANGE NYDELIGE bilder:-) :o) :-)

musikken? nei si det..

Gry og Millis blogg sa...

Musikken var visst rettighetsbelagt eller noe... Også jeg som var så stolt av den sangen...... Æsj også!! Den blir ikke det samme uten den (sur nå). Måtte velge en annen sang som ingen har rettigheter til, og gudene vet når det kommer lyd på her igjen....

Det var i hvertfall "The Rose" med Bette Midler....

Gry Viola og Roxie sa...

Kjempe nydelig Millis valpe bilder!! Alle bildene var hærlige!!
Artig å sitte å rote sånn! Det tar litt tid da men det er jo gøy! Holder på å fime med fotoaperatet og skal prøve å få det inn. Mangler siste delen av å få det til, Men jeg skal greie det en gang!!
Ha en fin uke på Tjøme!!

Luna sa...

ja, koselig, hun er jo så vakker :) Sikkert vært fint med musikk ja.. neste gang..!! ;)

Anne-Liss sa...

For noen herlige bilder, jeg var veldig overrasket over fargen hennes. Var hun virkelig så mørk som liten ??
Kjærestebildet var bare herlige men min favoritt er bildet av Milli på rygg i snøen med ballen.

Har prøvd å sette sammen bilder så det kommer kanskje snart en film fra oss også, blir jo helt bitt av film-basillen.

Nøve sa...

Næmmen...nå var det musikk der,jo! Bedre og bedre :o)

Gry og Millis blogg sa...

Anne-Liss: Ja, hun var faktisk så mørk som liten. Mange lurte på om det var en liten elghund jeg hadde fått meg:o)

Nøve: Feil musikk!! Måtte velge noe fra en sånn liste.... Synes tittelen var fin ("These autumn days"), men teksten ble jo helt feil da. Vi får prøve å høre "The rose" oppe i hodene våre tror jeg....

Nina og Bonnie sa...

Jeg har jo ventet på et innlegg etter helgen med bilder. Når kommer det????

Gry Viola og Roxie sa...

Måtte bare se en gang til! Milli var jo så mørk som valp. Artig å se hvordan hun har forandret seg. Pen er hun i allefall!! V E L D IG V A K K E R!!!!!
Her har det vært -1,6 gr i natt. Så nå kommer vinterne snart!!
He en fin dag!!

Gry og Millis blogg sa...

Nina: Det kommer når jeg får litt mer datadilla:o) Akkurat nå var det så gøy å få ut filmen (helt til de tok musikken "min"...;o)

Ville sa...

Så rørende vakkert Gry!!!
Det er sånn en utrolig glede disse vakre dyra gir oss, denne må jeg se flere ganger, nydelige, gode kjære Milli-mor!!!

De første bildene av Milli så jeg lenge før hun kom til deg Gry. Fulgte med valpene til Ässy. Synes hun var sånn en vakker lita jente. Jeg forsto at hun var sobel og lurte svært på hvordan hun ville vokse seg til:o)

Tenk så kom hun til deg!!!

Gry og Millis blogg sa...

Berit: Så rart (og veldig koselig)! Da har du også fulgt Milli som liten valp i Sverige:o) Du kan tro jeg ble glad når Yvonne fortalte at det "blev en tikvalp åt mej":o))) Nyforelsket er vel ordet tror jeg. Vi satt sikkert og så på de samme bildene...:o)

Ville sa...

Litt i seneste laget Gry, jeg fikk nesten samme beskje som deg, "blev en liten sobel tik åt deg" var ordene jeg fikk i telefonen.
Herre min gud.. jeg var på jobb på sykehuset... jeg svevde rundt i korridorene med et salig smil... resten av dagen. Glemmer det aldri, den herlige følelsen!!!

snorredimma sa...

Gry....det er den flotteste filmen jeg har sett på lenge. Du er jo kjempe-flink!!!! Og du har tatt med bare fine bilder av Milli, og så har du fortalt "historien" hennes så fint med bilder av henne som lita, større og størst sammen med venner, kjæreste....Den er bare knall-fin!!! Ergerlig det med musikk....kanskje The Rose fungerer med svenske Jill Johnson, selv om stemmen er helt
annerledes enn Bette Midler....er jo sangen der...???

snorredimma sa...

Ops, sa feil....mener the Rose med Leanne Rimes...