onsdag 16. desember 2009

Hundetreff og litt jul;o)

Vi synes det var så vellykka på hundetreffet her i februar, at vi satser på gjentakelse søndag 7. februar. Hold av denne datoen dere som har tenkt å komme:o) Det kommer mer info. om dette etterhvert. Vi gleder oss til å se mange av dere (håper vi:o)!!!

Lappiseritog

Det var jo veldig gøy da:o)

For øvrig er ikke dagene våre så veldig preget av noen form for julestress. Litt baking i helgen, siste julegaveinnkjøp i morgen, Milli skal få en “juledusj”, også er vi vel i mål tror jeg:o)

I tillegg til at jeg ALDRI skulle på utstilling, ALDRI skulle kjøpe utstillingsbånd og ALDRI kjøpe sløyfer og sånt, så skulle jg i allefall ALDRI ha noen form for klær på en urhund som jo lapphunden er….

DSC_0074

Neheinei……

Jeg skulle bare kjøpe en liten nisselue for å ta nissemorbilder av Milli, men jeg KLARTE IKKE å la være og kjøpe hele kjolen…. (hvor skal nå dette ende…..???). Ser dere meg med Milli en en veske? Får hun diamanthalsbånd? Farger jeg pelsen hennes rosa? Ikke vet jeg, og jeg undres;o)

Kaisa ble sur bare jeg tok på henne en bitteliten rød sløyfe eller noe sånt. Milli derimot svinset litt rundt i sin røde kjole tydelig fornøyd. Særlig når hun fikk bite litt i nisselua si’. Den dama har et særs godt humør vil jeg si (beundringsverdig).

DSC_0084a

Vi har fått kuldegrader og litt snø, og nå håper jeg bare det varer til over jul!

Vi ønsker dere en fin førjulstid!

54 kommentarer:

Kathrine sa...

Hei Gry! :)
Så flott Milli er i nissedrakt! Skjønner godt at du falt for fristelsen og kjøpte hele kjplen, hehe:)

GRATULERER såå mye med valg av hannhund til Milli! Han ser kjempe flott ut!! Da går du en spennende tid i møte, og jeg gleeeder meg til å lese innlegg om Millivalper i fremtiden!!! :) Kanskje jeg blir inspirert også..

God jul til deg og dine! Klemmer fra meg og mine to dotter :)

T :-) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger`s blogg sa...

Åååååå Gry, nå måtte jeg bare le,men så søt hu Milli var med den fine jule-nisse-kjole. Ja hva blir det neste, du finner på,tro?????

Det høres veldig koselig ut med treff den 7.februar,takk for det.

Vi har fått en god del snø og det varer ikke lenge før jeg sier:nå er det nokk, men koselig er det og jeg tror vi får beholde det over jul, i hvert fall her i Andebu.

Må du dusje Milli?,blir hun ikke ren av snøen? eller kanskje hun skal ha et bad "det lukter godt av",
hun er jo dame!

Nina og Bonnie sa...

Treffe i februar, ja, here we come!

Kan ikke helt svelge den med kjolen på Milli. Den sitter langt inne. Og på samme tid så synes jeg jo hun ser sååå søt ut. Får ikke helt bestemt meg nå.

Nå har vi herlig med snø og -6 grader. Hadde vi bare sluppet den sur nordavinden å hadde det vært perfekt. Jeg krysser fingre og tær for at vi får beholde dette til jul.

Nøve sa...

Tror jammen dere "neri der" har vel så mye julestemning som oss oppi dal'n i år også!

Nina, du kler da Charlie gutten i Rambosele og sjekke-skjerf...er det så mye bedre egentlig? Spørs om det er så lurt når hannhundene samles på Tjøme igjen ;o)

Marianne sa...

HAHA Gry...nei det er ikke lett å la vær å dresse de opp litt....Tror lappen er ganske tolmodig med sånt..Embla liker det ikke, og får helt flate ører, og ser skikkelig sur ut! mens gamle Mira og nye Mira tar sånt med stor fatning, og faktisk koser seg..blir nesten stolte!!

Regner med at vi kommer oppover, MEN, hadde vært kjekt med noe overnatting..Er det mulig oppe hos dere eller?? Litt slitsom å kjøre begge veier på en dag! Vi kan godt sove i bilen, visst du har en stikk kontakt vi kan låne!

Gry Viola og Roxie sa...

7 februar er krysset utr med rødt!! Så vi kommer!! Gleder oss til det!
Søt Milli var i sin jule kjole! Tror de liker å bli dullet litt med disse lapphund jentene! Roxie liker åsså det når vi kler henne ut!
Ha en kjempe fin førjuls tid! Her har det åsså kommetr en del snø og så er det -7 gr. Kjempe fint vær! litt kjedelig å sitte inne med binet høyt å se på det fine være! Roxie tar det greiere en jeg gjør. Hun har funnet ut at ut å gå tur får jeg vendte med til Mariken kommer hjem! Sitter så fint å ser på meg når jeg honkler meg fra stua til badet.
Ha en fin dag!!

Gry og Millis blogg sa...

Kaisa ble pottesur, Milli tar det som om det er refleksvesten jeg trer på henne. Nå skal det sies at Milli jevnt over har et bedre humør en gode, gamle, herlige men noe sære Kaise-Laisen:o)

Marianne: Jeg tør ikke å love bort overnattingsplasser, for jeg vet ikke om det lille, røde huset på gården skal brukes av dem som disponerer det, og da må jeg ha plass inne hos oss (noe som allerede er lovet bort). Vi håper selvfølgelig å se dere på Tjøme i år igjen og jeg sjekker mer enn gjerne ut noen rimelige overnattingssteder i nærheten? Bilen er ikke noe alternativ tror jeg, selv ikke på Tjøme (det blir "kællt").

Nina og Bonnie sa...

Sant det, Nøve. Charlie er nok ikke noe bedre med sjekkeskjerfet. Jeg har nok gjort det samme. Han ser ikke så blid ut som Milli på bildene.

Gry og Millis blogg sa...

Kjolen er "litt" større enn sjekkeskjerfet da Nina, og jeg synes at Charlie ser rimelig blid ut for å hjelpe mamma'n sin på sjekkemarkedet jeg:o)))

Ville sa...

Så utrolig herlig Milli-jenta er i Nisse-drakten.
Hun ser jammen meg stolt ut der hun sitter:o)))
Kjolen kommer best til sin rett når hun står, synes jeg.

Nå er jo alle hundene som skal på treffet ungdommmer, sånn cirka. Hva med et hundeball?
Tenk hvor fin Milli hadde vært i en sånn Askepott kjole...Milli på sitt første ball. Charlie og Nalle i smoking eller som en prins???

Gry, tenk om jeg også kunne sagt at vi kommer, søren også, at vi bor så langt unna!

snorredimma sa...

Næmen, Gry, da....;o) Skjønner at du falt for fristelsen, og den habitten gjør seg jo på et julebilde :o) Men la ho slippe den kjolen på juleaften, da...

Jeg har sjekka i boka, og jeg har fri den helga!! Da invaderer vi Tjøme vi østfoldinger, også!! Men i år revurderer jeg om jeg skal reise alene med to stk hunder....Får se...

Vi har bitte-litte-granne snø her, men heldigvis er det kaldt ute. Og skal jeg tro på værvarslinga...så skal jeg visstnok våkne opp til hvit jul i år. Jippi!!!!

Klem fra Dimma, Snorre og meg ;o)))

T :-) sa...

Hehe - joda jeg går med på at Milli er søt der hun står. Men juleball, vær så snill, det er bikkjer vi har, ikke dukker!
Sorry - jeg akter å holde på prinsippene og har alltid mislikt at unger som bruker dyra sine som dukker. Og nei jeg har ikke skjønt poenget med skjerf heller jeg da. Det er nok bare å innse at jeg er litt rar :-) Men søte er de det skal jeg gå med på, bittelittegrann og bare en kort stund ;-) ;-)

Ville sa...

Tove, joda jeg ser det for meg!

Det vakre skue på jorde hos Gry.

Katten er hovmester, passer på at alt går riktig for seg. Væren er en litt sånn rocka frontfibur i et band som består av søyene. Alle fuglene som bor i nærheten sitter i tretoppene og kjadrer om alt Milli foretar seg på ballet...
Jeg har en hel historie i huet mitt, problemet er at stort sett så blir ting inni huet;o)

T :-) sa...

hehe- akkurat som på film :-)

Gry og Millis blogg sa...

Berit: Kan du slutte???!!! Nå har du satt meg i gang her og jeg har akkurat dressa opp Charlie i kjole og hvitt, Nalle i en litt sånn rustikk, brent rustfarget tweeddress, Ville i en nydelig blå kjole (den står så godt til pelsen hennes). Hafzi design selvfølgelig;o), Fjelldronningene kommer i både smoking og et flott utvalg kjoler. Og næmmen se, der er jammen Barfi en en nydelig rød kreasjon med strutteskjørt. Flott til den svarte pelsen! Ludo er hovmester med brett med kanapeer og drinker, værene og søyene vil gjerne være med på laget og har tatt på seg cardigans i fine farger for anledningen. Dette blir et flott ball!! Det forblir nok i hodene våre, men du verden så mye moro det kan bli oppi der også;o)

Gry og Millis blogg sa...

Selvfølgelig er sauene band. KJEMPEIDE Berit! Værene har skinnjakker på og søyene spiller strykere. Hønene blir (som alltid) litt for fulle og kakler vi vei (også som alltid forresten;o)

Nina og Bonnie sa...

Jeg ler av dere. :-) Nå har jeg sett det for meg også. Det kunne vært et vakkert skue.

Berit, du som har en sånn fantasi må skive en historie om dette. Hva skjer? Og hvem får prinsessa?

Gry Viola og Roxie sa...

Hallo alle sammen! Roxie sier at hun vil gjerne ha beskje om åssen kjole Milli skal ha på slik at hun ikke kommer i samme!! He-he

I tankene mine så blir tette et flott ball!!

Ha en fin dag!!

Gry og Millis blogg sa...

Ja, selvfølgelig Gry, jeg glemte bort lille Roxie her et øyeblikk (fy skam meg!!!!). Hun er liksom så liten og uskyldig (jeg tror alltid at jeg kommer til å synes at Roxie er en liten valp). Liker hun rosa?? I så tilfelle kunne det kanskje vært fint med en litt sånn "ballettaktig" greie og et lite hårbånd???

Gry Viola og Roxie sa...

Det skal jeg si i fra til henne. Hun liker rosa og alt som lukter godt! Dette blir et flott "tanke ball" Hun ligger så fint å ser på meg akurat som om hun forstår at det er henne jeg tenker på nå!
Ha en fin dag!
PS Roxie er ikke noen liten,uskyldig valp lenger!! Her om dagen så stakk hun av sammen med en annen hund! De var ikke så langt av sted, men heldig vis så hadde Mariken kommet av skolen slik at hun kunne hente henne oppå barneskolen her. ca 100 m fra oss over jore!

Ville sa...

He he, nå har Ville og jeg vært vår daglige tur. Hva skjer jo dere har tatt opp historien og liksom laget den ferdig:o)))

Mange fantasi fulle hoder:o)
Tenk å få laget en sånn film...drømme..drøm...

Å ja Ville i blå kjole...

Roxie hadde passet rosa, og så må hun ha et sånn rosa fint, en blomst armbånd på den ene forlabben:o)
Milli må bare ha sånn Askepott kjole fra Julefilmen... den er jo sånn lekker farger, egentlig veldig lik fargen til Milli..Kjolen til Milli må ta opp fargene i pelsen til Milli.. sukk.. perfekt! Inni mitt hode;o)

Synes valget ditt Gry, til Charlie og Nalle høres helt perfekt ut!
(Ordbekreftelse ordet= MAGIE;o)

Gry og Millis blogg sa...

Ville i himmelblått med allikevel i forskjellige nyanser. Tenk så fint til den røde pelsen:o)

Lille Charlie i kjole og hvitt med blanke sko på kjappe bein.

Røffe Nalle i tweed (med vest!!), litt brydd over i det hele tatt å ha pynta seg (men synes det er litt stas også:o)

Jeg finnes jo ikke interessert i dette når det gjelder folk, men jammen er det moro å lage hjernejuleball for hund!!!!

Ville sa...

Glemte jo å nevne alle de andre du har kledd opp Gry; Fjelldroningene og Barfis antrekk høre jo helt supert ut. Synes søyene sine cardigans må ha litt paljetter og glitter, eller???

Gry og Millis blogg sa...

Ja, ja!! Søyene sine cardigans må ha litt glitter og paljetter som en kontrast til værenes rocka stil! Værene spiller helt sikkert kontrabass tror jeg. Også glemte jeg dette om Ville-mors kjole, den må være lang og kroppsnær, hun er jo høy og slank og flott:o)

Ville sa...

Nina, du spurte hvem som får prinsessa.
Jeg tror, hmm...at når en ser på hvordan de er kledd, Nalle med sin brunlige tweed dress, litt sånn ton i ton farge med pelsen hans og Milli i en sart vakker kjole ton i ton hennes pels... hmm lurer meg på om ikke det er Hallingen som går av med seieren.
De danser under stjernene, jorde er opplyst i et fortryllende lys helt til midtnatt. Så slår Ludo på klokka og Milli må inn...plutselig er jorda bare et vanlig jorde

Gry og Millis blogg sa...

Du er ikke sann Berit. Jeg ler meg i hjel her jeg sitter. Så bra avslutning på årets juleball!!!!!

Nina og Bonnie sa...

Synd at ikke dere to bor nærmere. Dere er jo like som to dråper vann, Gry og Berit. Tror dere hadde trives veldig bra sammen. (ikke bare på blogg)

For en fin avsluttning Berit. Og vips, så blir jordet vanlig igjen. Ja, jeg ser det for meg....

Dixie sa...

Hahaha! For en morsom fortelling om hundeballet! :D Og en veldig god avslutning! :) Jeg ser for meg alle hundene og de andre dyrene så godt som dere har beskrevet dem! :D

Ellers hørtes det veeeldig koselig ut med treff 7. februar, men sannsynligvis blir det nok litt langt for oss også... :(

Milli var veldig fin i kjolen sin! :D Dixie liker ikke så veldig godt å bli kledd ut, hun vil heller leke med klærne - spesielt nisseluer er kjekke! ;)

Ville sa...

Ja det er synd at vi bor så langt i fra hverandre.
Min datter hadde nettopp besøk fra Oslo. Veien fra Oslo til Kristiansand er glimrende, men mellom Kristiansand og Stavanger er det som å komme inn i en annen verden.
Han lurte hele tiden på; "når kommer jeg ut på hoved veien". Han oppdaget jo etterhvert at han kjørt på den.
Det jeg prøver å si er følgende, hadde veiene vært bedre så hadde avstanden vært mindre, og lettere å tatt en tur over til dere alle sammen!!!
Ha en fin dag alle sammen:o)))

Gry og Millis blogg sa...

La du merke til den fine veska til Nalle Berit? Den brune, flate dokumentmappa i skinn som passet så godt til tweeddressen hans??

Også den skotskruta kjolen til Dixie, litt sånn røff i ull den også. Perfekt til den glade Dixie-jenta!

Åh, som jeg gleder meg til neste års ball:o))))))

Ville sa...

Å ja Gry, nå ser jeg den, skinn mappa. Han trenger virkelig en som Milli, som "løser" ham litt opp;o) tror Milli og den trollske stemning på jorde har mye av æren for at han våger å by henne opp til dans;o)

Ja det er et perfekt antrekk for Dixie:o)))
Lurer på hvem som blir nese års prinsesse?

Gry og Millis blogg sa...

Det tror jeg du har rett i Berit, det er lurt å ha noen som kan "løsne" ham opp litt, den staute hallingen er nok ikke mest berømt for å danse på ball (det er nok mest på lokalet etter å ha tatt litt "fra vesten";o)

Neste års prinsesse må bli Ville tror jeg! Milli og Nalle lever jo lykkelig i alle sine dager nå, og Ville har så absolutt nådd prinsessealderen! Året deretter blir det vel Dixie og så Roxie? Evt. noen av Fjelldronningene til Sissel?

Siss sa...

Her er et ball jeg ikke har fåt deltat i. Skjønner at det er dumt å gå til byen i disse juletider på bloggen.
Kansje det var noe sånt jeg hadde i tankene når jeg kjøpte jule dress til Indy i dag. Kjole iden fikk jeg jo av deg i går Gry:-))))
Først kjøpte jeg kjolen. Så, så jeg en dress og tenkte den må bare kle Indy. I mitt lille hode blei det liksom brudenisseparr. Så da tenkte jeg at Indy kansje kan være kjæresten til Milli i desember hvært år?? Ellers er han klar juleballet i sin nye dress.

Ville sa...

Oisann en ny beiler..til Milli;o) jommen dette var vanskelig...kanskje fortellingen må endres litt;;))

snorredimma sa...

Å, dere er herlige...ha-ha-ha!!

Det skulle vært årets julefilm, syns jeg...Der skulle vi sittet forann tv, Dimma, Snorre og jeg, og....å, så nydelige dem er i ballkjoler og dresser....og lurt på hvem som får prinsessa?? Hallingen eller en fjelldronning-gutt eller..osv...sukk..;o)så søtt!

Herdis sa...

Världens absolut vackraste julemor!!
Julekoz från Isac & Aiko

Gry og Millis blogg sa...

Siss: Jeg tør ikke love bort Milli i desember uten å ha hørt med Nalle at det er greit at de er "liksomkjærester" bare sånn rundt jul liksom?!

Camilla: Nei, du kan ikke sitte å se på TV med Snorre og Camilla, for de er på ball! Snorre med brun dress og tversoversløyfe og Dimma i en kroppsnær grå kjole med dyp utringing:o) Snorre går rundt og er en verdig fyr (han danser ikke så mye), men Dimma er i vinden og danser med alle som byr henne opp;o)

Nina og Bonnie sa...

Jeg tror Dimma må være den perfekte date til Charlie når han kommer i kjole og hvitt.

Dette er morsomt å lese. Har ikke ledd så mye på lenge. Venter på flere innspill og nye hunder som får flotte klær. Hvem har dere glemt nå?

Inger`s blogg sa...

Ha ha ha ha , godt vi kan le, så morsomt med sånn fantasi.
Jo, jeg klarer fint å se for meg alle disse fine hunder i sitt fineste stass,på ball på Glenne i måneskinn.
Chicko er gutt, klær eller nisselue",nei takk,ikke jeg, ha på sånn tull" " jeg er fin nokk uten"!!!

Hvor er det deiligt å høre voksne? kvinner/jenter ha det så moro etter å ha seet Millie i forkledning. Hva skal det da ende med??? En god latter ble det i alle fall.

Gry og Millis blogg sa...

Jeg er enig Nina, Charlie og Dimma blir den perfekte match!!! Begge to like smidige og raske og lekne! De liker best å danse jitterbug og cha-cha-cha og de andre raske dansene! De er ikke helt for sånne "klinedanser" (enda;o) Det er ikke så lett for Charlie da, med Snorre voktende på søsteren sin, men de har fart til å snike seg vekk de to:o)

Men hva har Chicko på seg???? Der her han sannelig, den barske gutten i SMOKING!!!! Han har himmelblått magebelte og tversover og den lille snertne spissen på lommetørkleet står også i stil! Men hvorfor han har solbriller på, det er jo mørkt?? Han sklir liksom rundt, mens damene kikker beundrende på ham.

Gry Viola og Roxie sa...

Detta blir et flott jule ball på Glenne i tankene våre. Jeg ser for meg at det kan bli en konkuranse mellom lappene og islendingene når det kommer til damene/jentene!! Dette blir et kjempe flott ball i tankene mine der Indy kommer i limosin med de 5 jentene sine fra jåberg!!
Ha en fin kveld!!

Ville sa...

Ville og Dixie kommer på en bro av stjernestøv helt fra Stavanger, og lander fint ved inngangen til jorde på Glenne:o)))

Gry og Millis blogg sa...

Javisst kommer Indy med damene i limousine Gry:o) Kjempegodt forslag! Ludo hjelper dem alle ut av bilen (litt motvillig, men han gjør det, han må jo det). De kommer dansende ut på jordet alle Fjelldronningene (og -kongen), og der har Dixie og Ville ankommet på skyen av stjernestøv, de har fortsatt litt glitrende støv på kjolene sine. To blikk låser seg umiddelbart i hverandre! Ville og Indy!!! Oi, oi, oi!! Er dette kjærlighet ved første blikk??? For et vakkert par! Ville ser blygt ned, mens Indy blir litt ekstra "karslig" i den nye dressen sin. Det gode uttrykket i øynene, det har de begge to.

Chicko går fortsatt rundt med solbriller på. Damene ser fortsatt beundrende på ham, mens "gutta" skuler - hva er dette? Og hvem er han. Du bøller bare ikke med gutta fra Andebu.

Roxie svinser rundt i sin rosa pryd, men det er jammen en beiler ved hennes side også! Er det ikke?! Jo, det er det!!! Det er faktisk Snorre som står der i den brune dressen sin og sparker litt i bakken, før han skuler blygt på henne og spør om hun vil ha et glass champagne, litt klossete, men veldig sjarmerende så byr han henne ett.

Charlie og Dimma danser salsa ved gjerdet i jordesvingen, Milli og Nalle blåser i hele salsaen og tar en engelsk vals (nå har det tydeligvis blitt litt for mye "Skal vi danse" i høst;o)

Hønene er fortsatt "litt" på en snurr, der de sitter og nipper konstant i sin hjemmelagde eggelikør.

Gry Viola og Roxie sa...

Detta blir jo bare bedre og bedre! Nå klarer jeg nesten ikke å skrive her jeg små hummrer for meg selv og får noe skjeve blikk fra Mariken! Hønene med sin hjemmelaga likør tok kaka! Snorre fra østfold er litt av en kar!! Ser de alle sammen for meg i dansen og skulingen på hverandre og hallingen og frøkna fra tjøme som har i grunn nok med hverandre!!
Morro at Dixie og Ville åsså kom på en sky!! Fantasi mangler vi ikke!!
Ha en flott kveld!! Nå er det nok natta for min del!!
En ting til slutt, i fantasien da går alt ann! Disel sier han gjerne vil være med å ta i mot gjestene!!

Nina og Bonnie sa...

Ja, dette blir bedre og bedre. hahahahahahahahahaha.....

Jeg lurer på hva dere har funnet på til i morgen. Nå er det natta snart for meg. Noen må tidlig opp og jobbe leeeenge i morgen. Ribbetid hos oss og maaaase folk. Men jeg gleder meg til i morgen kveld for å se hva dere har funnet på da. Hva med Marianne sine hunder???? Og Sidsel`s Arja og Honey? Dere må jo få med alle!!!!

Ville sa...

:o) for et ball på Glenne:o)))Tenk at Ville ble forelska, og i en kar som mor er kjempefornøyd med.
Hun er vel hjemme nå, og ligger på terrassen med et drømmende blikk.

Hverdagen har innhentet oss og jeg skal vaske gulv, gå tur med Ville og så på jobb kl 2.

Ha en riktig fin fin dag alle som var på ballet:o))))

Gry og Millis blogg sa...

Ja, Berit, jeg tror vi erklærer gårsdagens "Hjernejulehundeball" for vellykket;o)

Tusen takk for i går, alle som var med å bidro til at det ble bra (hvem vet - kanskje det blir ball til neste år også:o)

PS. Noen som har sett skoen til Milli;o)

Gry Viola og Roxie sa...

Hei ! Takk for i går alle sammen som var med på ballet!
Skoen til Milli så jeg på vei oppover E134 mot hallingdal tror jeg? Er ikke helt sikker! Det ble så mye at her er vi helt utslåtte i dag!!
Ha en fin helg all sammen!!

Hanne sa...

Å, kjære vene!!! Har det tatt helt av her inne nå??? Eller går det bare mye gløgg om dagen??

Som nevnt i eposten, Gry, har jeg jobbehelgen min under hundetreffet, men skal prøve HARDT å få byttet vakten på søndag. Har jo veldig lyst til å bli med!!!

Til Marianne & Co.: Jeg kan hoste opp sengeplasser til to om det holder??

Gry og Millis blogg sa...

Gry: Herlig:o))))))

Hanne: Det tok nok litt av akkurat i går, uten noe som helst inntak av julegløgg (eller annet:o), men det normaliserer seg nok nå:o)

Selvfølgelig håper jeg kjempemasse at du får byttet jobbesøndagen din!!!!! Det blir jo ikke det samme uten deg og Thea og Bienna!

Hilde, Fant og Ebbie sa...

Hei Gry og Milli!

Jeg synes Milli var kjempefin i drakta si, jeg. Særlig fordi det ser ut som om hun liker å bruke den selv.
Du nevner også at hun har et godt humør- og det tror jeg (vet jeg) at hun har etter mamman sin. :-)

Det er så fint det bilde av alle hundene som trekker i samme retning. Tenk så masse snø dere hadde i fjor vinter.

Nå har jeg akkurat lest alle kommentarene her inne, og det er jammen meg mye godt humør og fantasi ute og går! Herrlig det!!

Jeg har veldig lyst til å komme 7 februar. Selv om jeg ikke har F.L. Takk for at vi kan få komme Gry!!

God helg til deg, Milli og Ola og alle andre på Glenne.

Luna sa...

oj, her var det mye jeg ikke hadde fått med meg..! skumma gjennom 52 kommentarer, for mange til å lese dem alle.. men ser fantasien har fått stort spillerom, moro.. :)
Vi (jeg hvertfall, og Luna) har veeeeldig lyst å komme den søndagen, men vi har så j*** lang vei da, grynt.... måtte ha reist lørdag, og overnattet en plass i så fall..og overnattet søndag kveld på vei opp igjen også, i følge gulesider.no/kart er det over 9 timer å kjøre, tror ikke jeg klarer det på en dag... :/

Irén sa...

Hehehe, nissejente! Søt, men hvor skal dette ende Gry??? ;-)

Balder hadde fått helt "kollevipper" (for å s det på bergensk). Han er ikke glad i stasj... Hehehe

Balder boffer glade julehilsner, og matmor Irén hilser med ønske om en riktig Gledelig Jul!